Jvvv:n viisublogi Helsingin kotiviisujen tiimoilta
lauantai 5. toukokuuta 2007
Jee Portugali jee!
Portugalin esitys on aika Portugalimainen, hyvällä tavalla tänä vuonna. Sopivan yksinkertainen, mutta samalla sopivan värikäs ja riittävän tehosteellinen. Isot viuhkat ovat aivan riittävä lavastus esiintyjien lisäksi.
Myös pressitilaisuudessa Sabrina vakuutti olemuksellaan ja söpöydellään.
34-vuotias LEGO-harrastaja ja euroviisufani Espoosta
Viisuhistoriikki
- Ensimmäinen luultu muistikuva Eläköön elämä (1985)
- Viisut nauhalle vuodesta 1998
- Ruotsin Melodifestivalen vakioseurantaan 2002
Paikan päällä:
- Ateena 2006, Helsinki 2007, Oslo 2010, Düsseldorf 2011, Malmö 2013
- Suomen finaali 2004-2009, semifinaaleja Tohlopissa 2006-2011
- MF finaalit 2008-2014
- MF semifinaalit Göteborg 2009 ja 2012, Örnsköldsvik 2010, Karlskrona 2013, Malmö 2014
- Eurolaul / Eesti laul 2007-2008, 2012
Fani- ja yhdistysaktiivi 2006-
Palikkahistoriikki
- mukana elämässäni alusta asti
- hurahdus keräilyyn 2001-
- totaalinen sekoaminen 2005-
- yhteisö- ja yhdistystoiminnassa mukana 2009-
- Palikkatakomon Ambassador 2012-2014
- Nykyään palikoita yli 1100 kg..
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti